Op dit moment is onze showroom gesloten.
Tijdens de Lockdown periode is het niet mogelijk om uit te zoeken in onze showroom.
CORONA INFORMATIE
Zijn jullie nu geopend?
Kan ik wel een order afhalen?
Ja, u kunt wel een order bij ons afhalen.
Uw order kunt u plaatsen in onze webshop, daarna betalen in de webshop en ophalen in Berkel en Rodenrijs.
CORONA INFORMATIE
Ik heb iets besteld en het is er nog niet
Onze excuses voor t ongemak.
Al onze orders worden dezelfde dag aan u verzonden.
Wij verzenden via Post NL en op dit moment is het daar erg druk.
Ook onze pakketten ondervinden hierdoor vertraging.
Hoe werkt het wanneer ik een order kom ophalen
Wanneer uw order betaald is en u heeft bericht gehad dat de order kan worden afgehaald dan bent u welkom binnen de openingstijden.
U mag het pand niet betreden en nadat u bij ons aanbelt zullen wij de order naar uw auto brengen.
Alles met de gepaste afstand.
CORONA LEVERTIJDEN POST NL
Over ons bedrijf
UITZENDBUREAU, U heeft een geschikte kandidaat voor ons
Wij werken niet met een uitzendbureau en uw voorstel wordt ook niet op prijs gesteld.
Voor onze personele zaken hebben wij een aantal geselecteerde bureau’s.
Wie is Feestwarenhuis.nl
Feestwarenhuis is onderdeel van De Ballonnenkoning en tevens onderdeel van Skihut Exploitatie BV te Rotterdam.
Feestwarenhuis.nl is een webshop gericht op de verkoop van feestartikelen, ballonnen, slingers en alles wat u bij een feest kan gebruiken.
Andere websites binnen ons bedrijf zijn;
Bezoek gerust eens een van onze andere sites voor een compleet overzicht van onze producten.
Is Feestwarenhuis ook een winkel?
We hebben een zeer uitgebreide showroom met decoratie en heel veel verschillende soorten ballonnen. In onze showroom hebben we ruim 20.000 verschillende producten voor u op voorraad.
U kunt ons vinden op de Spoorhaven 62 te Berkel en Rodenrijs.
Wat zijn de standaard openingstijden
Onze winkel/ showroom is standaard geopend op de onderstaande tijden.
Maandag 09.00-17.00
Dinsdag 09.00-17.00
Woensdag 09.00-17.00
Donderdag 09.00-17.00
Vrijdag 09.00-17.00
Zaterdag 10.00-15.00
Reguliere feestdagen zijn hierin niet meegenomen. Twijfelt u of wij geopend zijn? Bel dan gerust even met onze klantenservice op 010 – 4186182
Over uw order in onze webshop
Verzendwijze en verzendkosten van uw bestelling
Wij gebruiken 2 mogelijke verzendingen. Uw bestelling wordt aangeboden door Post NL of door DHL.
In een mail wordt u na uw bestelling geïnformeerd over de verzendwijze en u ontvangt een track and trace code.
Verzendkosten van uw bestelling
De verzendkosten zijn als volgt ingedeeld.
Bestellingen onder de €50,00.
Voor deze bestellingen hanteren we een standaard tarief van €6,50 binnen Nederland. Ook de eilanden zijn het vaste tarief.
Bestellingen boven de €50,00.
Voor deze bestellingen hanteren wij een franco levering. Hierbij worden dus geen verzendkosten in rekening gebracht.
Rembours zending. De rembours zending is €18,50 bij ieder pakket, ongeacht het bestelbedrag. Met deze verzendwijze wordt ook een uitzondering gemaakt in de transporteur, Rembours zendingen worden door Post NL afgeleverd. Informatie over het pakket is via de website van Post NL verkrijgbaar.
U wilt uw bestelde artikelen ruilen
U heeft het verkeerde artikel gekozen in onze webshop. U kunt het artikel retour sturen, wij zullen dan het nieuwe artikel aan u verzenden. Neem hiervoor wel even contact op met onze medewerkers.
Om kosten te besparen van het retour sturen van de artikelen kunt u ook kiezen om de artikelen in onze showroom en winkel in Berkel en Rodenrijs om te ruilen.
U heeft de verkeerde artikelen ontvangen. In dit geval zullen wij u vragen om het verkeerde artikel aan ons retour te zenden. De kosten voor deze verzending krijgt u 100% van ons retour gestort, ook zal het juiste artikel kosteloos aan u worden verzonden.
Indien u vragen heeft over een artikel en/of het retour sturen van de bestelling dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers per
telefoon op 010 4186182.
U wilt uw bestelling annuleren
Het kan natuurlijk voorkomen dat u uw bestelling wilt annuleren, hierin hanteren wij 3 verschillende mogelijkheden.
Uw bestelling is niet betaald en nog niet verzonden,
In dit geval kunt u uw bestelling geheel kosteloos annuleren, wij zouden het zeer op prijs stellen als u dit even aan ons laat weten zodat wij ook uw wachtende bestelling uit ons systeem kunnen halen en dat de reeds gereserveerde artikelen weer in de voorraad mogen worden opgenomen.
Uw bestelling is betaald en nog niet verzonden,
Mocht het zo zijn dat uw bestelling wel betaald is maar nog niet verzonden dan kunt u ook kosteloos annuleren in onze webshop.
Neemt u dan wel z.s.m. contact met ons op en bij voorkeur telefonisch, onze medewerkers maken dan de annulering direct met u in orde.
Uw bestelling is betaald en verzonden,
Als uw bestelling reeds verzonden is kunnen wij deze herroepen bij de transporteur, nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag aan u crediteren. Wij zullen u informeren zodra het pakket retour is gekomen en de betaling aan u is verricht.
Uw bestelling is ontvangen en retour sturen,
De artikelen van Feestwarenhuis worden stuk voor stuk met zorg verpakt en aan u verzonden. Ondanks de kwaliteit en zorg voor uw pakket kan een bestelling of artikel niet aan uw wensen voldoen. U kunt dan dit artikel of uw bestelling retour sturen.
Feestwarenhuis hanteert een reclamatie periode van 14 dagen.
Retour sturen kan onder de volgende voorwaarden;
- De periode is binnen 14 dagen na binnenkomst van de artikelen.
- De artikelen zijn nieuw, niet gebruikt en, redelijkerwijs mogelijk, origineel verpakt.
- U betaald zelf de verzendkosten naar ons retour adres.
Het retour adres is;
Feestwarenhuis retouren
o.v.v. “Uw ordernummer”
Spoorhaven 62
2651AV Berkel en Rodenrijs
Let op dat u het pakket voldoende frankeert voordat u het verzend.
Na ontvangst van uw pakket ontvangt u van ons een bevestiging van ontvangst en een bevestiging van het retour storten van het bedrag naar uw rekening. De betaling van het retour bedrag zal binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket plaatsvinden.
Indien u vragen heeft over een artikel en/of het retour sturen van de bestelling dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers per telefoon op 010 4186182 of per e-mail naar info@feestwarenhuis.nl
Let op, Voor bestellingen via bol.com verwijzen wij u naar uw bol.com account, de retourwijze en mogelijkheden staan op die pagina uitgelegd.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Alle artikelen die u kunt bestellen in onze webshop zijn bij ons uit voorraad leverbaar, daarom kunnen wij een snelle levering aan u garanderen.
Bestellingen bij Feestwarenhuis worden binnen 24 uur verzonden, hierbij hanteren wij de volgende stelregels;
- Uw bestelling en betaling is voor 17.00 bij ons binnen. De beste betaalmethode hiervoor is Ideal. Nadat uw bestelling is gepakt stellen wij u per e-mail op de hoogte van de verzending.
- Uw bestelling en betaling komen na 17.00 bij ons binnen. Wanneer de bestelling later binnen komt dan 17.00 zal deze in de regel de volgende dag worden verzonden.
- Bestellingen op vrijdag na 17.00 worden op maandag verzonden.
- Bestellingen op feestdagen worden na de feestdagen verzonden. Hiervoor kunt u de berichten volgen in de webshop.
Mocht het onverhoopt toch zo zijn dat een artikel is uitverkocht of dat een dergelijk aantal besteld wordt wat de voorraad uitput dan zullen wij u hierover direct informeren. U kunt dan de keuze maken om het reeds beschikbare wel alvast te ontvangen.
“In de snelle levering is 1 uitzondering te maken en dat zijn artikelen zoals de bedrukte ballonnen, deze worden speciaal voor u gedrukt en hebben een langere levertijd”
Betaalmogelijkheden in onze webshop
IN ONZE WEBSHOP KUNT U BETALEN OP VERSCHILLENDE MANIEREN.
BETALEN VIA IDEAL,
ideal is het meest gebruikt op dit moment in Nederland.
Het voordeel van Ideal is dat wij direct zien dat uw betaling binnen is en dat wij uw artikelen kunnen verzenden.
Als u zorgt voor een betaling voor 15.00 dan worden de artikelen dezelfde dag nog verzonden. In de regel heeft u deze dan de volgende dag in huis.
Uiteraard geldt dit wel voor werkdagen en met uitzondering van de feestdagen.
Heeft u vragen over de exacte werking van ideal en over de mogelijkheden bij uw bank, neem dan contact op met uw bank.
Wat informatie van ideal.nl
Is iDEAL echt veilig?
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.
Wordt iDEAL door alle internet browsers ondersteund?
iDEAL wordt ondersteund door alle browsers die ook door internetbankieren ondersteund worden. Dat zijn in ieder geval de veelgebruikte internet browsers zoals Internet Explorer en Firefox.
Werkt iDEAL ook op een mobiele telefoon of tablet?
iDEAL werkt op alle mobiele apparaten met een internetverbinding en webbrowser. Sommige banken hebben een speciale versie van iDEAL ontwikkeld die op mobiele telefoons en tablets prettiger in het gebruik is.
PAYPAL
Betalingen kunnen ook via Paypal aan ons worden gedaan.
Voor betalingen met Paypal worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten variëren per bestelling en kunt u terugvinden in uw winkelwagen.
Op uw rekeningoverzicht van Paypal staat als afzenden de Ballonnenkoning met de referentie “Uw betaling aan de Ballonnenkoning voor order #XXX”
VOORUIT BETALEN PER BANK,
Als u niet wenst te betalen met IDEAL kunt u er ook voor kiezen om de betaling vooruit per bank te laten geschieden.
Bij uw overboeking is het noodzakelijk dat u het ordernummer van uw bestelling vermeld, op deze manier kunnen wij uw betaling koppelen aan uw order waardoor uw artikelen kunnen worden verzonden.
De gegevens worden dagelijks verwerkt en betalingen per bank worden dagelijks gekoppeld aan de order. Bestellingen worden de dag dat de betaling bij ons binnen is ook daadwerkelijk verzonden.
Betaald u een order vanuit het buitenland per bank, hou rekening met een verwerkingstijd van enkele werkdagen.
Voor de betalingen kunt u deze gegevens gebruiken.
BIC code: INGBNL2A
IBAN: NL40INGB0654880735
Begunstigde: Stichting Derdengelden Buckaroo
Retourneren, herroeping en Wettelijke garantie
Het retour sturen van een artikel
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-
mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen
van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later
dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres [RETOURADRES INVULLEN] U
bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van
het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de
werking van de goederen vast te stellen.
Retour voorwaarden
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (DOWNLOAD), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres is Spoorhaven 62, 2651AV, Berkel en Rodenrijs.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen
Retour aanvragen
U wilt een retour aanvragen van uw bestelde producten?
Stuur een email naar info@feestwarenhuis.nl met daarin uw ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen dan even contact met u op hoe u het bestelde product retour kunt sturen.
Producten welke niet retour kunnen worden gestuurd
Het retour sturen van de onderstaande producten is niet mogelijk
– Producten welke speciaal voor u gemaakt zijn zoals gepersonaliseerde producten. Uitgezonderd uiteraard schrijffouten aan onze zijde.
– Producten die om reden van Hygiëne niet verkoopbaar zijn na opening. Deze producten zijn verzegeld. Na het verbreken van het zegel vervalt het retourrecht.
– Producten die op maat worden gemaakt voor u, denk hierbij aan stoffen, lopers.
Twijfelt u of een product retour kan worden gezonden? Bel ons gerust even.
Wettelijke garantie
Voor alle producten die u bij ons koopt geldt een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor elektrische apparaten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Uitsluiting garantie;
Ballonnen welke zijn gebruikt zijn uitgesloten van onze wettelijke garantie.
Klachten
Klacht indienen
Wij gaan natuurlijk voor een 100% tevredenheid, indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via een e-mail of via onze contact pagina.
Vermeld in uw e-mail duidelijk uw ordernummer, een beschrijving van uw klacht en eventueel ondersteund met fotomateriaal.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).